Θεραπεία βλεφαρίτιδας

Αποτελεσματική παρέμβαση για την αντιμετώπιση της βλεφαρίτιδας και την επαναφορά της υγείας των βλεφάρων

Η βλεφαρίτιδα είναι μια χρόνια φλεγμονή του βλεφαρικού χείλους. Ο ασθενής πάσχει από τη νόσο χρόνια πριν εκδηλώσει συμπτώματα. Η φλεγμονή αυτή έχει συνήθως ως αποτέλεσμα την απόφραξη των στομίων των μεϊβομιανών αδένων που βρίσκονται στα βλέφαρα και τη μείωση της λιπιδικής στιβάδας των δακρύων (που εκκρίνεται από αυτούς τους αδένες).

Τα παραπάνω οδηγούν σε αστάθεια της δακρυϊκής στιβάδας, ξηροφθαλμία λόγω αυξημένης εξάτμισης των δακρύων και φλεγμονή της οφθαλμικής επιφάνειας. Πολλές φορές οι ασθενείς με βλεφαρίτιδα βλέπουν τα μάτια τους γεμάτα με βλέννη και λευκωπές εκκρίσεις που μαζεύονται στην έσω γωνία του ματιού, συνήθως τις πρωινές ώρες.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο ακάρεο «Demodex» που φαίνεται να είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία βλεφαρίτιδας σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Το Demodex είναι ένα μικροσκοπικό παράσιτο, που ζει στο δέρμα και πιο συγκεκριμένα κοντά στον θύλακα των τριχών και τους σμηγματογόνους αδένες πολλών θηλαστικών. Αν υπάρχει σε πολύ υψηλή πυκνότητα, μπορεί να προκαλέσει σοβαρή και ανθεκτική στη θεραπεία βλεφαρίτιδα.

Το AB Max™ είναι ένα προηγμένο σύστημα καθαρισμού Distal-Ciliary Cleansing System (DCS) για την απομάκρυνση των βακτηρίων, των παρασίτων (όπως π.χ. το ακάρεο Demodex) και των υπολειμμάτων (debris) από τα άκρα των βλεφαρίδων.
Το AB Max™ είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο όργανο που χρησιμοποιείται από εκπαιδευμένους ιατρούς, τεχνικούς και νοσηλευτές για την θεραπεία της πρόσθιας βλεφαρίτιδας. Η συγκεκριμένη θεραπευτική προσέγγιση βασίζεται στην περιστροφή ενός μικρο-σπόγγου κατά μήκος του άνω άκρου των βλεφαρίδων, βοηθώντας σημαντικά στη βελτίωση της υγιεινής αλλά και της συνολικής υγείας κι εμφάνισης των βλεφάρων.
Το AB Max™ είναι απολύτως φιλικό και ασφαλές με τα βλέφαρα του υποψηφίου, δεν πονάει και η εφαρμογή του πραγματοποιείται κάθε 4 – 6 μήνες.